به نقل از : پيام فدايي ، ارگان چريکهای فدايي خلق ايران

شماره 140 ، بهمن ماه 1389 

 

جاودان باد خاطره رزمندگان سیاهکل و پویندگان راه آنان!

 

چهلمین سالگرد رستاخیز سیاهکل، روزی که توفان خشم توده‌های تحت‌ستم ایران جوانه داده و از فرارسیدن ناگزیر روزی پیام آورد که ستمگران از اریکه قدرت به زیر کشیده خواهند شد، در راه است. در آن روز در سیاهکل بخشی از بهترین فرزندان خلقهای ما با غرش اسلحه‌های خود فریاد زدند که بزودی دوران جولان دادن سرمایه جهانی و سگهای زنجیری آن در سرزمین ما به پایان خواهد رسید. جرقه سیاهکل در امتداد خویش مبدل به آتشی گشت که پایه‌های حکومت وابسته به امپریالیسم پهلوی را به لرزه درآورده و سرانجام به سقوط آن منجر گردید.

 

قیام پرشکوه خلقهای ما اما به انقلابی رهائی‌بخش و برچیده شدن حکومت سرمایه منجر نگردید. مهره‌هایی رفته و مهره‌هایی دیگر جایگزین آنان گشتند. جمهوری اسلامی بدون اتلاف وقت نشان داد که همان وظیفه‌ای را بر عهده دارد که سلف راستین آن بر عهده داشت. اِعمال دیکتاتوری مطلق و لجام‌گسیخته، این بار در قالبی مذهبی، چاره‌ای بود که این دشمنان خلقهای ما برای مبارزه با مبارزات توده‌ها بر عهده گرفته بودند. و بدینگونه است که اینان در خلال تمامی ۳۲ سال حکومت ننگین خود از نهایت توان خود و اربابانشان برای به عقب راندن و سد نمودن نبرد توده‌ها و در راس آن طبقه کارگر بهره گرفته‌اند. زمان به سرقت بردن نتایج قیام توده‌ها، این پویندگان راه سیاهکل، باورداران به "مبارزه مسلحانه، هم استرتژی و هم تاکتیک" بودند که فریاد برآوردند چشمان خود را باز کنید! اینان نیز دشمنان خلقها هستند!

 

رفقا! بر این باوریم که تنها راه رفقای سیاهکل است که می‌تواند به رهایی منجر گردد و بر این باوریم که تنها رفقا چریکهای فدایی خلق ایران هستند که در همان راه گام برمی‌دارد که پیشاهنگان انقلابی توده‌های ما با نبرد خود بنا گذاردند و از اینرو فرارسیدن جهلمین سالگرد حماسه سیاهکل را به توده‌های رزمنده  و به شما که ره‌پویان سیاهکل هستید تبریک می‌‌گوئیم.

 

جاودان باد خاطره رزمندگان سیاهکل و پویندگان راه آنان!

سرنگون بود سرمایه جهانی و سگهای زنجیریش!

درود بر مبارزه مسلحانه که تنها راه رسیدن به آزادی‌ست!

 

سازمان هواداران چریکهای فدایی خلق ایران در سوئد

شنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۳۸۹