در اعتراض به جنایات جمهوری اسلامی ایران

تظاهرات در مقابل سازمان ملل در نیویورک

ما امروز در این جا گرد آمده ایم تا اعتراض خود را به حضور حسن روحانی (فریدون) ، تبهکاری که به عنوان رییس جمهور رژیم آزادی کش جمهوری اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل حضور یافته و از سوی قدرت های حاکم بر این نهاد مورد استقبال قرار گرفته اعلام کنیم!  حسن روحانی (فریدون) رئیس جمهور رژیمی است که مظهر ترور، سرکوب و غارت میلیون ها تن از مردم ستمدیده ایران است!  رسانه های رسمی و وابسته به قدرتمداران حاکم تلاش می کنند که این آخوند جنایتکار را عنصری "معتدل" و "میانه رو" معرفی کنند که گویا نماینده مردم ایران بوده و برای بهبود وضع مردم و ایجاد اصلاحات اقتصادی و سیاسی در دیکتاتوری حاکم بر ایران بر سر کار آمده است! این یک دروغ بسیار بزرگ "گوبلزی" ست!

ما در این جا گرد آمده ایم تا به افکار عمومی آزادیخواه و صلح جو اعلام کنیم که فریب تبلیغات رسانه های رسمی دولت ها و قدرت های بزرگ جهانی در مورد جمهوری اسلامی و رئیس جمهور آن، روحانی که مهره خامنه ای است را نخورند!  آخوند روحانی از اولین روزهای حیات نظام ضد خلقی جمهوری اسلامی یکی از مهره های کلیدی در نهاد های تصمیم گیری بوده است و از این رو در طول 35 سال حاکمیت جمهوری اسلامی دستش تا مرفق به خون کارگران و زحمتکشان، دانشجویان، زنان، جوانان اقلیت های مذهبی و خلق های تحت ستم آلوده است!

آخوند روحانی دست نشانده ولایت فقیه با وعده بهبود اوضاع، گشایش فضای سیاسی و حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم روی کار آمد. رسانه های دروغگوی رسمی و وابسته به سرمایه داران و امپریالیست ها در آمریکا و اروپا نیز که منافع شان با بقای رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی گره خورده، کوشیدند تا همین دروغ ها را به مردم آزادیخواه جهان تحویل داده و با تبلیغ به نفع این آخوند فریبکار، چهره سیاه رژیم جمهوری اسلامی را تطهیر کنند. اما ریاست جمهوری او نه تنها نشانه هیچ تغییر مثبت و دمکراتیکی نیست بلکه سياست های سرکوب گرانه دولت روحانی در اعمال جنایت و اعدام و شکنجه و سرکوب دست سلف خود یعنی احمدی نژاد تبهکار را نیز از پشت بسته است! دولت وی اکنون رکورد دار اعدام در ایران است! در طول یک سال و چند ماهی که از ریاست جمهوری حسن روحانی (فریدون) در ایران گذشته، هیچ یک از خواست ها و مطالبات اولیه و طبیعی مردم ایران برای نان و آزادی تحقق نیافته و او به واقع تنها یک عروسک جدید در دست سرمایه داران جهانی و داخلی است که در سال گذشته برای تامین منافع قدرت های امپریالیستی و غارتگران بین المللی و سرکوب مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران در شرایط بحرانی کنونی بر سر کار آمده است.  

ما در این جا گرد آمده ایم تا صدای خفه شده مردم ایران یعنی بخشی از "99 درصدی ها" را به گوش جهانیان برسانیم و فریاد بزنیم که آخوند روحانی مهره تبهکاری که در مجمع سازمان ملل حضور یافته در سال گذشته قهرمان اعدام و بر پا کردن چوبه های دار در سراسر ایران بوده است! در سال گذشته تحت حاکمیت دولت روحانی فقر و بیکاری و گرسنگی مردم ایران تشدید شده است و کارگران، فعالین سیاسی، زنان، اقلیتهای مذهبی و ملی، جوانان و دانشجویان و آزاديخواهان تحت پیگرد و شکنجه قرار داده است! به همین دلیل در دوره زمامداری این آخوند رسوا ، وی و رژیم ضد مردمی جمهوری اسلامی هم چنان آماج اعتراضات و اعتصابات و مبارزات کارگران، زنان، دانشجویان و جوانان بوده است!

ما در این جا گرد آمده ایم تا از تمام وجدان های بیدار و افکار عمومی آزادیخواه جهان بخواهیم، حضور این آخوند تبهکار در مجمع عمومی سازمان ملل را محکوم و از مبارزات برحق و مستقلانه مردم ایران برای سرنگونی کليت رژیم وابسته جمهوری اسلامی و تمام دار و دسته های ضد خلقی آن برای نیل به آزادی و دمکراسی واقعی دفاع کنند!

از مبارزات مردم ایران علیه رژیم جنايتکار جمهوری اسلامی پشتیبانی کنیم !

جمهوری اسلامی ایران با هر جناح و دسته نابود بايد گردد !

فعالین چریکهای فدایی خلق ایران در آمریکا

فعالین چریکهای فدایی خلق ایران در کانادا

سپتامبر 2014    

   WWW.SIAHKAL.COM