تظاهرات علیه حضور احمدی نژاد در نیویورک !

 

یک بار دیگر رژیم وابسته به امپریالیسم جمهوری اسلامی ایران ، احمدی نژاد – این مهره وقيح و جنایتکار خود را به مجمع عمومی سازمان ملل فرستاده است تا با فریب مردم ، خود را ضد امپریالیست جلوه دهد!  در حالی که اکثریت مردم جهان به خوبی می دانند که حیات جمهوری اسلامی در دست سرمایه داران و شرکت های بزرگ است و سخنرانی های ابلهانه و شعارهای توخالی احمدی نژاد در واقع برای فریب افکار عمومی جهان و به دست آوردن حمایت آن دسته از کسانی است که اساسا منافع شان با موجودیت جمهوری اسلامی ایران گره خورده است ، طراحی شده اند.

 

دولت ایران تلاش می کند تا احمدی نژاد را به عنوان نماینده مردم بی بضاعت در ایران جلوه دهد.   این یک دروغ بیشرمانه ایست که به هيچ وجه با واقعیت جاری در ايران انطباق ندارد. در واقع ، احمدی نژاد صرفا ابزاری در دست سرمایه داران در ایران است تا از موجودیت رژیم دیکتاتوری در ایران محافظت کند. امروزه ، فقر در ایران غیر قابل تحمل شده است. بسیاری از کارگران بيکار شده اند و هیچ مقرری و حقوق بازنشستگی ای ندارند که با تکیه بر آن امرار معاش کنند. میلیون ها تن از جوانان چشم اندازی برای آینده خود ندارند. تحت بهانه "کمبود بودجه" ، هزاران نفر از معلمان در معرض اخراج قرار گرفته اند. در عین حال ، زندان های رژیم مملو از فعالان سياسى ، روزنامه نگاران ، دانشجویان ، و فعالان زنان شده است. اين حاصل بیش از سه دهه سرکوب و خشونت بر علیه مردم ایران در زير سلطه جمهوری اسلامی می باشد که رهبران به اصطلاح اصلاح طلب ، دست در دست با بنیادگرایان ، آن را شکل داده و در نتیجه در تداوم سرکوب و خشونت بر علیه مردم ایران دارای مسئولیت مشترک می باشند.  جناح "اصلاح طلب" دولت ، به جهت فریب مردم ، با علم کردن مهره شناخته شده ای همچون موسوی و با کمک کمپانی های بزرگ رسانه ای در تلاش است تا خود را به عنوان رهبر خیزش مردم در ایران جلوه دهد.  این یکی دیگر از شگرد های سیاسی است که در خدمت هدف اصلاح طلبان قرار دارد. هدف آن ها چیست؟ هدف اصلی آن ها این است که مبارزه مردم را از مسیر ویران  کردن و نابودی کل سیستم ظالمانه موجود منحرف سازند تا در نتیجه استبداد مذهبی جمهوری اسلامی که مورد قبول امپریالیست ها بوده است ، همچنان محفوظ و باقی بر جای بماند.   علیرغم تمام تلاش های آن ها ، خیزش گسترده اخیر در ایران به وضوح نشان داد که مردم ایران در مقابله با کلیت نظام و تمام جناح های آن بپا خواسته اند.

 

امروز ، ما در اینجا گرد آمده ایم که نه تنها مخالفت خودمان را به حضور احمدی نژاد در نیویورک ، بلکه مخالفت خودمان را با کل نظام سرکوبگرانه جمهوری اسلامی ایران نشان دهیم. ما در این جا تاکيد می کنيم که تنها زمانی که جمهوری اسلامی با تلاش میلیون ها تن از زنان و مردان شجاع ایران و تحت يک رهبری انقلابی سرنگون شود است که مردم ما به آزادی دست خواهند يافت.   بیایید تا صدای کارگران تحت ستم ایران باشیم. بیایید تا صدای میلیون ها تن از زنان ایرانی که در تحت حاکمیت یکی از ضد زن ترین رژیم های جهان زندگی می کنند باشیم.   بیایید تا صدای میلیون ها تن از کودکان خیابانی که قربانیان فقر در ایران هستند باشیم.

 

از مبارزات مردم ایران علیه رژیم جنايتکار جمهوری اسلامی پشتیبانی کنید !

جمهوری اسلامی ایران با هر جناح و دسته نابود بايد گردد !

اتحاد ، مبارزه ، پیروزی !

 

فعالان چریکهای فدایی خلق ایران در آمریکا

فعالان چریکهای فدایی خلق ایران در کانادا

 

نیویورک - 23 سپتامبر 2010

WWW.SIAHKAL.COM